Dokumenty i zdjęcia
W sejfie warto umieścić wszystkie ważne dokumenty, zaczynając od paszportów i testamentów, a kończąc na aktach notarialnych i hasłach dostępu. Oczywiście sejf jest również doskonałym miejscem na przechowywanie polis ubezpieczeniowych. Informacje z tych dokumentów mogą być czasami potrzebne od ręki np. w przypadku zgłaszania szkody. Sejf świetnie nadaje się na przechowywanie dokumentów, zwłaszcza, że chroni je nie tylko przed kradzieżą, ale również przed pożarem. Do papierów wartościowych warto dołączyć także zdjęcia w formie papierowej i cyfrowej. Nośniki danych z ważnymi informacjami, także powinny znaleźć się w pancernej skrytce.
Klucze i dzieła sztuki
W pancernej skrytce warto umieścić klucze, które nie są używane na co dzień. Dobrze jest schować tam również kluczyki od pojazdów (samochodów, łodzi, motocykli) i ich dowody rejestracyjne. Oczywiście, sejf jest idealnym miejscem na dzieła sztuki. Na rynku dostępnych jest mnóstwo modeli tych skrytek, więc bez problemu można znaleźć sejf o odpowiednich gabarytach. Sejf pozwala na trzymanie wszystkich ważnych przedmiotów w jednym miejscu.
Biżuteria, zegarki
Oczywiście w sejfie warto umieścić drogocenną biżuterię i drogie czasomierze. Warto wspomnieć, że https://www.hartmann-tresore.pl/produkty/sejfy-premium proponuje specjalne, ekskluzywne sejfy do trzymania właśnie tych przedmiotów. Na czym polega ich ekskluzywność? O wyglądzie wnętrza i jego wyposażeniu decyduje klient. Sejf może mieć szufladki i półki, które ułatwiają przechowywanie kolczyków, pierścionków, naszyjników, bransoletek i zegarków. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza, że takie przedmioty mogą stracić na wartości po zarysowaniu i uszkodzeniu.
Sejfy są coraz częściej montowane w nowych domach. Stanowią alternatywę dla skrytki bankowej i konta. Z sejfu mogą korzystać instytucje, biura i osoby prywatne. Nie bez powodu mówi się nawet o sejfach gabinetowych, gdzie trzymane są przede wszystkim nośniki elektroniczne i laptopy z najważniejszymi informacjami o przedsiębiorstwie.