Gadżety z logo firmy dla Twoich pracowników

dlugopisGadżety reklamowe - co warto wiedzieć?
Firma, która posiada teczki, długopisy czy inne gadżety z własnym logo firmy, kojarzy się nam bardziej profesjonalnie. Kiedy wybieramy się do klientów bądź klienci do nas dużo lepiej prezentujemy się z produktami z naszym logo, poza tym nasza marka staje się bardziej rozpoznawalna.

W jakie gadżety inwestować

Wiele zależy od naszego budżetu, a także od naszej branży. Najbardziej praktycznym i niedrogim gadżetem jest długopis z naszym logo. Warto zainwestować w dobrej jakości długopisy, które będą mieć przy sobie zawsze nasi pracownicy. Dobrym wyborem będzie także skórzana teczka. Jeśli Twoi pracownicy często działają poza biurem i potrzebują przy sobie masy dokumentów – wybierz skórzane teczki. Wysokiej jakości teczki z logiem firmy oferuje firma JanPol „BIS”, którzy nie tylko proponują teczki, ale także organizery, torby na laptopa i wiele więcej produktów. Dla klientów sięgnij po papierowe teczki. Twoi pracownicy docenią także kalendarze, które posłużą im cały rok, możesz wybrać biurkowe, ścienne albo praktyczne kieszonkowe. Kubki z logiem firmy będą także praktycznym gadżetem do biura. Jeśli wybieracie się na targi, konferencje lub inne eventy, zaopatrz Twoich pracowników w gadżety z logiem firmy – mogą to być koszulki, czapki z daszkiem bądź smycze. Będziecie bardziej rozpoznawalni podczas eventu.

Ceny gadżetów

Cena gadżetów idzie w parze z jakością. Jeśli chcesz zwykłe, proste długopisy – zapłacisz za sztukę już parę groszy. Jeśli chcesz, żeby długopisy długo służyły Twoim pracownikom postaw na wyższą jakość i cenę. Zwykłe teczki papierowe nie wytrwają długo, będą one dobrą opcją dla klientów, jeśli jednak mają posłużyć Twoim pracownikom kilka lat – wybierz skórzane, cena takich teczek zaczyna się od 100 zł w górę – jest to drogi zakup, ale na pewno warty swojej ceny.

Koszulki, czapki, smycze, kubki i inne produkty tego typu to raczej nieduże koszty. Cena tych produktów jest w większości uzależniona od ilości zamawianych produktów – im więcej zamawiasz, tym taniej zapłacisz. Inwestowanie w gadżety reklamowe to dobra inwestycja, Twoja firma nie tylko staje się profesjonalna, ale także rozpoznawalna.