W dniu 12-13 czerwca 2018 roku, w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbędzie się II Forum Marketing to Silver Generation, którego organizatorem jest firma Blue Business Media.
To wyjątkowe spotkanie dyrektorów i managerów marketingu największych firm kierujących swoje produkty lub usługi m.in. do konsumentów z pokolenia 60+ jest okazją do dzielenia się doświadczeniami oraz przykładami kampanii i rozwiązań, które działają w „srebrnym marketingu”.
Podczas Forum pokazane będą m.in. charakterystyki, raporty i dane dotyczące pokolenia seniorów. Liczne inspiracje poparte case studies i rozwiązania w wielu wypadkach ready-to-implement.
Spotkanie będzie oparte na wymianie doświadczeń i wizji wskazujących również potencjalne kierunki rozwoju rynku i „srebrnego marketingu”, tak aby jeszcze skuteczniej angażować seniorów i budować marki, które trafią do ich serc i umysłów.
Patronem medialnym wydarzenia jest portal SlowoSeniora.pl.
Szczegółowe informacje, w tym formularz rejestracyjny, dostępne są na stronie internetowej konferencji pod adresem: http://seniors-marketing.pl/