Zastrzyki na stawy z kwasem hialuronowym

Zastrzyki na stawy kwasem hialuronowymZastrzyki na stawy kwasem hialuronowym

Ból stawów biodrowych, kolanowych czy barkowych może skutecznie nas unieruchomić. Aby się mu przeciwstawić możesz zastosować jedną z najnowszych metod leczenia bólu, czyli zastrzyki na stawy. To idealne rozwiązanie dla osób, dla których przyjmowanie leków doustnych nie przynosi rezultatów. Zastrzyki są idealnym rozwiązaniem dla osób zmagających się ze zwyrodnieniem stawów, jak i artretyzmem. Zastrzyki z kwasem hialuronowym pomogą Ci odzyskać sprawność i pozbyć się uciążliwych dolegliwości bólowych.

Leki, preparaty, suplementy na stawy

Każdy pacjent wymaga innego sposobu leczenia chorób stawów. Dlatego na rynku pojawiło się wiele preparatów z kwasem hialuronowym, dedykowanym zwyrodnieniom stawów, by lekarz mógł zlecić jak najlepszy preparat dla danego osoby. Zastrzyki z hialuronem różnią się nie tylko stężeniem, ale i jakością i ceną. Jednym z lepszych, aktywnie promowanych preparatów jest Synocrom, pomagający zwalczyć dolegliwości i aktywnie przeciwdziałać procesom niszczenia stawów. Inne preparaty o podobnych właściwościach to: Flexus-fluid, Biovisc, Ost Plus, Suplasyn, Neovisc.

Iniekcji kwasu hialuronowego dokonuje się trzy lub pięciokrotnie w ciągu kuracji – zależy to od wybranego preparatu i zaleceń lekarza. Nie istnieją jedno iniekcyjne, idealne preparaty, które po jednokrotnym użyciu uczynią cuda. Nie wierzcie marketingowym zapewnieniom. Leczenie chorób stawów to długotrwały proces wymagający Waszego zaangażowania i cierpliwości.

Oprócz leków – aktywność i skuteczne przeciwdziałanie chorobom

Jak zadbać o kondycję na długie lata? Dbając o odpowiednią dawkę ruchu każdego dnia. Nie chodzi tylko o regularne odwiedzanie siłowni, fitness klubów czy sal tanecznych, a raczej o codzienny zestaw 10 ćwiczeń dla zdrowia. Siła mięśni, mocne stawy, bez zwyrodnień, wzmocniony kręgosłup to podstawa szczęścia na długie lata. Najważniejsza jest systematyczność. Zanim wyjdziesz z łóżka, rozciągnij swoje ciało, wydłuż ręce, wydłuż nogi, poczuj swoje wszystkie kręgi. Przygotowując śniadanie, schyl się kilkakrotnie, by pomasować palce u stóp. Kilka skłonów pozwoli Ci rozciągnąć kręgosłup i główne partie mięśni. A potem dotknij dłonią przeciwległego ucha, przesuń punkt ciężkości na jedną nogę, wygnij ciało i rozciągnij mięśnie brzucha i szyi jednocześnie. Powtórz to samo na drugą stronę. Podskocz dziesięć razy, by podnieść poziom endorfin. Wejdź w pozycję pajacyka, podskocz dziesięć razy. Na koniec zrób kolejną serię przysiadów, cztery skłony w przód, podnieś głowę do góry i poczuj jak miło zaczyna się Twój dzień. A potem ciesz się zdrowiem przez długie lata :-)!

Apteka Leki PL

Partnerem artykułu jest: Apteka internetowa apteka-leki.pl

Popularne artykuły dla seniora