Nadchodzi Silver Tsunami – pokolenie zmieniające się, zróżnicowane i nieobliczalne!

Nadchodzi silver tsunami: Forum marketingu senioralnego Słowo Seniora polecaNadchodzi silver tsunami: Forum marketingu senioralnego Słowo Seniora poleca

Silver Generation to pokolenie 55+, które obecnie liczy ponad 9 milionów Polaków, ale szacuje się, że do 2040 będzie stanowić ponad 50% społeczeństwa polskiego. Lecz to co ważne dla marketerów to fakt, że aż 2,6 mln polskich seniorów korzysta z Internetu, a ich potencjał zakupowy rośnie z roku na rok. Czy polski rynek jest gotowy na przyjęcie klientów dojrzałych? Na to pytanie praktycy marketingu będą szukać odpowiedzi podczas Forum Marketing to Silver Generation.

Millennialsi, Pokolenie X, Y, Z. Nastawienie na mobilność, kult młodości. Przez wiele ostatnich lat osoby starsze były pomijane w przekazach medialnych. Jednak obecnie z powodu starzejących się społeczeństw europejskich to właśnie grupa klientów dojrzałych 55+ stała się najszybciej przyrastającą grupa wiekowa w Polsce i zaczyna stanowić mocny i wymagający krąg klientów, którego nie sposób pominąć. Młodzi duchem, ciekawi świata, lubiący otaczać się rzeczami niekoniecznie zaspakajającymi ich potrzeby, ale zachcianki – jak najbardziej. Pozwalający sobie na rozmaite przyjemności – raczej widzący siebie w ekskluzywnym SPA, niż w domu spokojnej starości.

Seniorzy w sieci kupują coraz częściej, a biorąc pod uwagę fakt, że jest to najbardziej stabilna pod względem stałych dochodów grupa warto odrzucić stereotypy na ich temat i zdać sobie sprawę, że oni również mają fantazję! Biorąc pod uwagę stale rosnącą liczbę osób starszych i ich zmieniające się preferencje to niewątpliwie zmiany do których musi dostosować się każdy gracz, który chce utrzymywać udziały w rynku.

Marketing Senioralny

Ta niezagospodarowana dotąd nisza niesie dla marketerów wiele możliwości, które zostaną przedstawione podczas Forum Marketing to Silver Generation już w maju br. Inspiratorzy obalą mity dotyczące polskiego seniora, powiedzą  gdzie ich spotkać oraz jak zachęcić do kupowania online. Nie zabraknie również case studies pokazujących jak tworzyć komunikaty i na jakich wartościach się skupić, aby kampania, którą prowadzimy była na tyle skuteczna by podbiła serca i umysły pokolenia 55+. Ponadto, nie zabraknie dyskusji podczas panelu dojrzałych blogerów i Influencerów.

W gronie ekspertów w dziedzinie marketingu zaprezentowane zostaną casestudy firm takich jak: L’oreal, Facebook, Unilever, ING Bank Śląski, Neckermann, Laboratorium Kosmetyczne Farmona, Triumph, Nielsen i wiele innych!

Jak dojrzali konsumenci zachowują się w sieci, czego tam szukają, jakie produkty kupują, a jakich im brakuje? Już dziś warto skupić się na poszukiwaniu odpowiedzi na powyższe pytania dotyczące klientów z tzw. srebrnej generacji i wykorzystać ich potencjał w biznesie!

Chętnych do wspólnego inspirowania się i dzielenia wiedzą zapraszamy do udziału. Więcej szczegółów: www.seniors-marketing.pl